হিরু আলম এর আরবি গান | Hero Alom er Arabian Gan

প্রকাশিত হলো হিরু আলম এর আরবি ফুল গান | Hero Alom er Arabian Gan | Full Arbi song by Hero Alom with mp3 audio download link

Hero Alam is coming up with one new song after another without caring about discussion and criticism.  After Bengali, English, Hindi and Chinese, he sang in Arabic.


The teaser of the song was released on Hero Alam's YouTube channel last Thursday (April 22).  The song was released on his channel on Wednesday (April 26).

 In the meantime, the video of the song has been viewed more than 60 thousand times.

 Regarding the new song, Hero Alam said, "Fans are requesting to sing in Arabic during the month of Ramadan."


 So I sang.  The song is sung ahead of Ramadan and Eid.

 I hope everyone will like the song.

 The video of the song has tried to bring a desert-like atmosphere.  Hero Alam also wears the costumes of the people of the Middle East.  The video was shot on the banks of the Jamuna at Sariakandi in Bogra.  Rabbi was the co-singer of Hero Alam in the song.

 It is to be mentioned that Hero Alam came to the discussion as a model of his own music video.  Since then he has also acted in films.  However, his film did not get much response.  He also took part in the election.  He has recently made his debut as a singer and is singing one song after another.  Despite the sharp criticism, he did not stop.

হিরু আলম এর আরবি গান | Hero Alom er Arabian Gan

আলোচনা ও সমালোচনাকে গুরুত্ব না দিয়ে একের পর এক নতুন গান নিয়ে আসছেন হিরো আলম।  বাংলা, ইংরেজি, হিন্দি ও চীনা পরে তিনি আরবিতে গান গেয়েছিলেন।

  গত বৃহস্পতিবার (22 এপ্রিল) হিরো আলমের ইউটিউব চ্যানেলে গানটির টিজার প্রকাশ করা হয়েছে।  বুধবার (২ April এপ্রিল) গানটি তাঁর চ্যানেলে প্রকাশ করা হয়েছে।

  ইতিমধ্যে, গানের ভিডিও 60 হাজারেরও বেশি বার দেখা হয়েছে।

  নতুন গানটি প্রসঙ্গে হিরো আলম বলেছেন, "ভক্তরা রমজান মাসে আরবিতে গান করার জন্য অনুরোধ করছেন।"

  তাই আমি গাইলাম।  রমজান ও ofদের আগেই গানটি গাওয়া হয়।

  আশা করি সবাই গানটি পছন্দ করবেন।

  গানের ভিডিওটি মরুভূমির মতো পরিবেশ আনার চেষ্টা করেছে।  হিরো আলমও মধ্য প্রাচ্যের মানুষের পোশাক পরেন।  ভিডিওটি বগুড়ার সারিয়াকান্দিতে যমুনার তীরে শুটিং করা হয়েছিল।  গানটিতে হিরো আলমের সহশিল্পী ছিলেন রাব্বি।

  উল্লেখ্য, হিরো আলম তার নিজের মিউজিক ভিডিওর মডেল হয়ে আলোচনায় এসেছিলেন।  এর পর থেকে তিনি চলচ্চিত্রেও অভিনয় করেছেন।  তবে তাঁর ছবি তেমন সাড়া পায়নি।  তিনিও নির্বাচনে অংশ নিয়েছিলেন।  তিনি সম্প্রতি গায়ক হিসাবে আত্মপ্রকাশ করেছেন এবং একের পর এক গান গাইছেন।  তীব্র সমালোচনা সত্ত্বেও তিনি থেমে থাকেননি।
Close